Joorrå

Trevlig dag i stan med daniel , madde och min kära mor! Men guu vad jobbigt de är när de är massa folk och killar/gubbar ska glo på en så att man får damp typ!! Har försökt att hålla humöret uppe gick bra även att jag bara sovit 4 timmar inatt! Så nu är jag nästan klar med alla jul klappar bara några få kvar :)
Skönt de!
Juste hittade även mitt gamla minneskort med 1-2 års gamla bilder . så imorgon slänger jah upp dom ! Min fina bästavän kommer även ner imorgon ! Skönt de ska bli att ha dig vid min sida igen!
Och börjar även sakna tiderna som var förr . Bara för att de inte betyde något för dig betyde de mycket för mig! Skulle aldrig i hela mitt liv röra dig igen . men vi hade nog rätt så kul ihop.
Och fyy satan så kul jag hade varje kväll hade aldrig tråkigt .
Men men saker förändras bara gilla läget lixom! Juste köpte ett par skit snygga byxor och ett skit snyggt linne till mig själv i julklapp sååå jävla nice lixom!!
Nu blire mys framför one tree hill med tända ljus så klart . Och vem vet kanske en mysig kille brevid också men de har ni ej något med att göra . Ni vet redan allt för mycket om mig ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Wooow jag läser din blogg!! Börja städa homo ! Ses snart älskar dig<3

2012-12-20 @ 11:29:57
URL: http://tjcarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0