and forever

Skulle försöka gå upp tidigt idag med de gick inte så bra istället vaknar jag halv två ... Eftersom klockan inte ringde .. Men men :)
Nu ligger jag i soffan och känner mig mer död än levande!
Har även börjat läsa två bloggar om mammor som förlorat sina barn riktigt sorligt men väldigt spännade att läsa tycker jag iallafall ..
Där har ni länkarna om ni vill in och kolla!

Denna handlar om att hon förlora sitt barn i tåg olycka ..


http://med-barnen-i-handen.blogspot.se

Denna handlar om att hon förlora sin barn i en sjukdom kommer ej ihåg va den hette ..

http://adbro.blogg.se/

...............................................

Och idag åker tanja hem , Tråkigt men ska faktiskt bli skönt att få va själv och sova själv ..
Känner att jag behöver lite ensam tid! Naae nu ska jag ta något att äta byyee!
Juste tydligen går de massa rykten om att jag är gravid och de stämmer inte . Tacka gudarna för de för pappan är ett svin . Så nu vet ni! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0