Bara för att jag är så jävla awesome!

Klart jag saknar ibland, Jag förlorade så mycket när du stack. Och de är inget fel med att sakna/minnas ibland . Sen om de inte betyde något för dig de skiter jag i ! Men låt mig sakna om jag vill.
Ska bli skönt att föhoppningvis flytta snart bara ta sitt pick pack och dra från detta ställe . Så då kan ni sluta prata eran skit. jag är inte den enda som tröttnat nu!
Du var min dröm, nu är du allas mardröm . Du är så hatad i mångas ögon , och du för tjänar inget bättre!
Jävla pajas!
Trött på detta!
...............................................................
Dagen har varit rätt så okey kunde vart bättre men kunde även vart sämre . Har färgar håret och umgåts med min otroligt fina felicia!
Kan inte beskriva med ord hur glad jag är över att du finns i mitt liv!
Får se vad jag hittar på imorgon , umgås med min otroligt fina mamma!
Och juste , de måste kännas bra att han alltid kom tillbaka till mig när de var dåligt mellan er och även när de var bra imellan er ! måste kännas bra att ni lever på en lögn . :)
Naae nu kryper jag ner i sängen och myser ! Och ni kan försöka sänka mig till botten för ni kommer aldrig lyckas ! För jag är så jäkla awesome!
Puss på er mina FINA läsare!


Du är min prins william <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0