Fuck fuck knulla knulla

Jag är så otroligt trött på att känna denna känsla och inte veta varför jag mår som jag mår .. Jag är så otroliht trött på kisa folk , Vill bara lååångt bort här ifrån. Slippa allt folk .. Bara rymma i några månader .
Önskar att jag hade ett körkort bara kunna sätta sig i bilen och bara åka och åka långt bort när man känner för de! Vill hitta killen som gör mig så jävla lycklig . Inte killen som säger att han älskar min kropp eller mitt utseende för såna har jag redan . Jag menar killen som får mig att le utan att behöva öppna munnen.
Jag hade honom menbjag sumpade de och valde den dåliga killen framför den finaste!
Fast dock har jag redan den perfekta killen (william) Han behöver inte ens kolla på mig eller le mot mig innan jag smällter . Jo alla killar skulle va som han mitt hjärta! Naae fuck 2013 nu sätter vi på 40 pers och knullar levet . pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0