Godmorgon

Godmorgon mina fina läsare!
Ligger i sängen och kollar tv , inte varje morgon jag ligger i sängen och kollar tv (: Rätt niice ändå.
Ska försöka ta mig upp här ifrån snart , måste äta skit hungrig (;
Otroliga drömmar hade jag inatt , så vakna med ett leende på läpparna <3 Får se vad man hittar på idag , kanske städa rummet? Men de är juh så himla tråkigt .. (:
Har även börjat komma tillbaka gamla minnen och bilder och sms från 2010 typ ! Och de gillas (:
Jovars den tiden är guldvärd!
Fast inte något jag kommer lägga upp här för då blire ett jäkla liv på folk! Haha
Måste även säga till er som inte sett filmen "taken" måste verkligen göra de ! Kolla på den igår vart några tårar och en galen tjej på dåligt humör . Fattar inte att de finns folk som faktiskt gillar de ! Vidriga jävla svin åhh! Skulle fan bita av er kuken , köra upp en stock i röven på er och jaa en plågsam jävla död helt enkelt! Nu måste jag ta mig upp ur sängen .
Pöss så hörs vi senare!




Kommentarer
Postat av: Linus Shaw

Så jävla fin :)

Svar: Tack :)
None None

2013-02-22 @ 03:36:43
URL: http://satan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0