Jan. 20, 2013

Helt jävla underbar dag igår , sov bort typ hela dagen men sen drog jag upp till fellan och robert där vart man bjuden på någon söt och rätt så go drink (: Sen någon cider sen vart fellan och jag rastlösa så vi drog på "efterfest" hos rikard s .
Riktigt trevligt och min tjeja prata så jag var nära på att avliva ho va aldrig tyst haha! Men roligt vare! :)
Kom hem typ vid 5 halv 6 någon gång :) Men inte kunde jag somna så va vaken till typ 8 elle något (:
Så min tjeja kom och "slet" upp mig ur sängen vet ej vad klockan var menmen :)
Vart mys med johnie och william (:
Oh gud vad roligt dom hade tillsammans mina två bebisar!
Nu ligger jag i soffan och slöar .
Blir snart film :)

Och fy satan vad jag hatar er!
Och att folk ska glo som aldrig förr ;) Haha





Kommentarer
Postat av: Bff !

Klockan va typ runt 1 när jag slet upp dig :P Haha

Svar: Hihi satan så nice ! :)
None None

2013-01-20 @ 22:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0