Jan. 25, 2013

Sorry att jag inte bloggat något idag men har inte haft tid eller ork :)
Men skönt att få sova ut lite idag tror jag gick upp halv elva ! Riktigt skönt :D Varit barnvakt åt william idag så vi gick och tände ljus och hälsa på fina eriq och fina marcus ! Och william ville inte gå ifrån kyrkogården så fick springa och jaga honom över allt :) Myste lite i sängen till "nallen med de blåhuset" Bara älskar att ha dig vid min sida bby <3 Sen nu på kvällen har jag haft mys kväll med vera och kev med massa godis så känner mig som en ballong just nu :) Men trevligt och mysigt att umgås med dom :)
Älskar er !
Blir snart att sova , riktigt trött!
Önska jag hade dig brevid eller iallafall tryggheten du gav mig för en natt! Att bara höra dina andetag var en sån trygghet!
Nae nu kan jag knappt hålla ögonen öppna godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0