Min fina <3

Jag kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder för mig!
Du är den finaste & bästaste vännen man kan ha!
Och jag är så otroligt glad över att jag har din min galna tjej!
Du är en otroligt bra mamma , Men du kan ändå va nästan lika galen som mig och de glädjer mig!
Vi har varit osams vi har "hatat " varandra men de ledde till den vänskapen vi idag har!
Och jag är så otroligt glad över att få kalla dig bästavän!
Du har hjälp mig tusen gånger när jag mått skit , Och fått mig att skratta så jag nästan dör!
Och de jag älskar mest med dig är att jag kan säga vad som helst till dig och de stannar kvar hos dig!
De finns inte många som kan hålla en hemlighet!
Jag älskar dig Min fina felicia <3









Kommentarer
Postat av: Bästavän!

Vad söt du är fina vän :)
Älskar dig med!
Finns alltid för dig min vän <3
Det värmer när du säger att jag är en bra mamma !
Eftersom det finns folk som tror att jag inte är det/:
Och dom har så FEL !
Love you!

Svar: Pusss på dig ! :D
None None

2013-01-26 @ 19:25:08
URL: http://FeliciaJohanssonsLiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0