Typ a-traktor häng barre!

Inte gjort så mycket idag eftersom jag vakna vid sex typ . Jo jag vet jag är helt otrolig på att sova bort hela dagarna! Hehe men har åkt a- traktor med den finaste tjejen på denna planet! Har saknat de min fina felicia! Hehe Nu ligger jag i sängen igen efter att ha varit vaken 5 timmar haha :D Funderar på om man ska klä på sig och gå en sväng.
Men jäkligt skönt i sängen med ;)
Imorgon kommer min fina vän ner hit efter ho lämnat min lilla älskling på dagis hihi :) Så blir att umgås med henne hela dagen , och sen kanske träffa sötpojken men får se hur de blir med de :) Hehe nu blire ett one tree hill avsnitt och skriva med sötpojken! <3 Pöss






Kommentarer
Postat av: Best friend

Älskar dig !

2013-01-10 @ 07:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0