Hehe

Ligger i sängen och kollar film och bara har de bäst! Inte mått så här bra på länge :) Måste bara säga att de är väldigt sorligt att de ska drabba 5 andra personer eftersom vi är osams . Men men jag orkar ej lägga mer enerig på de . Och bara larvigt att inte komma hit bara för de . aja . Dagen har varit helt underbar , Gick upp åt lite sen kom min älskade william och felicia. William var jätte trött så tog mes honom upp så sov en stund . Känndes helt underbart att ha dig sovandes på bröset igen. Åh är helt förälskad i den ungen! Sen så umgick jag lite med mamma gick till kyrkogården åt glass och snackade . Alltid lika trevligt . <3 Älskar dig mamma. På torsdag drar jag mamma och syrran till ullared ska bli riktigt kul! <3 Men nu ska jag se en film och sen sova<3 Godnatt . Puss på er alla som läser . Kul att se att de är rätt många som läser .

Kommentarer
Postat av: Natta

Jag vill också till Ullared!! Fuskpellar!



Hade gött och shoppa mycket ;)

2012-08-15 @ 00:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0