Just a

Jag minns de så väl . Allt började när min bästavän flyttade , de var alltid hon och jag i skolan . Så när hon drog stog jag där helt ensam . Jag slutade gå till skolan och de var då de började . Fick sms om att jag var feg för att jag inte gick i skolan . Fast dom visste inte hur jag mådde under den perioden mådde jag riktigt dåligt inte bara pga detta utan massa annat. Sen så blev de värre dom började på peka saker om min kropp om att jag hade för små "bröst" och massa. Jag tog åt mig för jag har aldrig gillat mig kropp. Jag bytte skola, och idag står jag här ska snart börja nian och jag har lärt mig att älska mig sjäv inte bry sig om vad folk säger för dom är bara avis. Jag lyckades att ställa mig på egna ben och ta tag i skiten . Jag älskar mitt liv min familj & vänner . Men jah är glad för detta är ett skäll till att jag är den jag är idag . Jag ska gå ut nian med toppen betyg medans alla andra kommer kvävas på värgårds skolan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0