...

Ligger i sängen och lyssnar musik och mår inte alls bra .. Tankarna bara snurrar runt jag vill ha någon som finns vid min sida 24/7 någon jag kan lita på någon som mig ej sviker .Jag har blivit sviken så många gånger förr så jag vet hur jävla ont de gör . Jag vill ha han som bara ser mig och ingen annan han som gör allt för att göra mig lycklig.. Jag är så otroligt trött att bara hitta killar som är svin sånna som ligger med en sen dra innan de ens börjat . De är inte så jag vill ha de . jag saknar att ha någon att hålla om . Och så vill jag flytta långt här ifrån komma bort från vissa personer bara dra långt här ifrån och aldrig mer återvända! Trött på kisa! Jag hatart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0