Glad tjej hoppar i "säng" :)

Underbar dag har de varit dock ingen skolan idag heller menmen! 
Så är de när man inte kan sova om nätterna och vaknar med illamående och ont i magen.. Sov till typ halv tolv gick upp tog på mig lite kläder gick ner och vart att åka och handla med syrran och mamma! Sen efter de så kolla jag på filmem "allt för min syster" riktigt bra & sorlig film! Sen så åkte martin jag johan och madde ut till skogen och gick en sväng! Skönt att vara ute och gå! Kom hem åt lite sen trog jag madde och felicia och sola! I loveit! Riktigt skönt , sen drog g jag och madde till vimmerby för att umgås med daniel och sova här! Fy fan va bra jag mår i erat sällskap de kan vara helt knäpptyst men jag mår ändå toppen! Kärlek på er asså! Nuska jag sova lite upp vid nio imorgon *gäsp* för att mamma kommer mer i mörra så blir att gå o glo lite i v-by! kärlek på de! Nu säger en glad tjej nattinattti<!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0