Skriva av sig

Ligger i sängen och lyssnar på musik och tankarna bara far iväg! Jag hade så mycket men förlora allt på en kort sekund . Jag Hade så mycket att förlora som jag inte visste att jag en dag skulle förlora ! En gång i tiden var jag den lyckligaste flickan , Men henne tog du med dig när du svek mig och stack! Jag kommer nog aldrig att bli samma flicka igen för den flickan visste inte vad hon gjorde. hon gjorde saker och tänte efter när de var försent! Men fyy fan så bra jag mådde den tiden . Men ibland måste man släppa allt och bara starta om på nytt! Saknar en viss person sjukt mycket men tyvärr så kommer den aldrig att bli den personen den en gång var. Minns du när de var du och jag mot världen? Jag minns de som igår . Men någonstans på vägen gled vi ifrpn varandra . En dag stog jag där utan dig vid min sida . jag kan inte längre låtsas som att allt är som förr . För de är långt ifrån de . Jag skulle behöva komma långt bort härifrån ett tag och bara få tänka och få reda på dom frågorna utan svar . Men de funkar inte så . Jag är fast i denna jävla skit håla.. Och jag hatar de ! Naae nu ska jag sova och hoppas på att allt är bättre imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0