Feb. 26, 2013

Vart ingen skola idag :D Fett skönt!
Så vart att mysa med mor & sis :)
Sen vid kvart över ett åkte mor o jag åh lämna nycklarna o sen drog en sväng på kisa i väntan på att klockan skulle gå så vi kunde hämta ungarna! Sen åkte vi åh hämta ved åh måste säga att jag är kung på att köra bil så nu vill jag fylla 16 så jag får övningsköra på dom "riktiga" vägarna istället för grusvägar! :D
Sen lite efter fyra kom william hit så vart mys o sen åt vi lite sen gick vi till lekparken tyckte han dock inte va kul eftersom de var 1000 m djup snö , så då ville han hellre åka vagnen!
Tror vi var ute 1t o 30 min !
Skönt ! :D
Sen vart de ännu mer mys med familjen åh william :) Så umgåts med min prins hela kvällen! hade hoppats på att han skulle somna innan dom kom och hämta honom så jag kunde haft honom brevid inatt , men han ville inte sova :) Så får bli en annan dag <3 Finns juh inget bättre än att vakna upp med en bebis brevid sig ! Jo den känslan asså!<3
Nu ligger jag i sängen funderar på om man ska sova eller ta en dusch ?
Tror de lutar åt dusch!
Imorgon ville pappa att jag skulle följa med honom och jobba kommer eh ihåg vart de var men tror han själv att jag orkar gå upp vid 6?? :O
Haha aldrig!
Men kul att han fråga iallafall!
Men vi hörs imorgon!


Oh, once in your life you find someone
Who will turn your world around
Bring you up when you're feelin' down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0