Bara sanningen

Jag vet att jag kanske inte alltid gör dom bästa valen eller att jag inte alltid är den perfekta tjejen . Men jag försöker att vara stark för eran skull försöker göra dom perfekta valen för eran skull för jag såg hur ont de gjort när jag gjorde dom dumma valen .
Jag såg hur ni led när dom tog mig ifrån er . Och jag vet hur ont det gjorde när jag var flera mil ifrån er och jag ringde och tjöt och ville komma hem och ni inte kunde göra något åt de . Jag vet hur ont de gör när jag säger dumma ord till er , Men ni ska veta att ni är det finaste jag har <3 Och jag är så ledsen för att ni fått lida för dom dåliga valen jag gjort exempel när jag låg med honom och massa annat.
Men jag kan inte beskriva med ord hur underbara ni är , eller hur mycket jag älskar er ! Ni är det finaste jah har och jag vill aldrig förlora er ! Ni har ställt upp så himla mycket på mig !
Jag älskar er mamma & pappa!


Ni är guldvärda mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0