Mar. 13, 2013

Underbar dag med min mor sjukt länge sen jag hade en hel dag med min mor helt själv! Så de behövdes!
Hon väckte mig vid 10 tror jag så vi åkte o hämta ved o prata skit!
Sen så åt bi lite gott o myste!
Sen vid 20 i 2 hämta vera mig så vi drog ut till johans o veras nya "Hus"
o fixa lite o prata massa :)
Sen tillbaka till kisa , vera skulle in på ungdomsmottagningen så vi fick sexundervisning under tiden vi vänta hur jävla larvigt som helst tycker ja men men! Haha glad över att mamma o pappa aldrig haft de snacket med mig!
Hihi de ända vi pratat om är om jag undrat något ! O typ mamma får damp på mig när jag pratar om att ligga med äldre killar o massa haha!
Men nu är jag juh över femton så jag ligger hur mycket jag vill ;) Haha
Sen hjälpte jah mor lite med maten o snacka skit med lillebröderna!
Sen åter igen kom vera hit och umgicks med mig massa mys! Så hon drig typ nyss hem så nu ligger jag i en nybäddad o varm säng!
O känner lukten av min underbara bäbis william som var här idag o kolla på nallen har ett stort blått hus o myste o åt upp veras godis :P haha älskar dig plutten!
Nu blire film o sen sooooova!
Och stör mig enormt på hund jäkel som sovit här två nätter o säkert är kvar fortfarande vet ifan !
Står o gnäller hela jävla tiden!
Menmen har man översnälla föräldrar som inte vågar säga i från så inte för att dom ens frågat om han får va här! Så kanske ska starta hund"dagis" Hahahahhahahahaha
Dööör godnatt

Måste få bort min fula mage till sommar ! Blää på den !!

Kommentarer
Postat av: Bea

Dom frågat? Inte min hund? Det ska väl inte vara så svårt att säga ifrån till sin son?

Svar: Men tyvärr är min mamma för underbar för att säga ifrån!Fast han hade juh inte lämmat bort den om du skulle kunna va hemma med hunden om dagarna! ;)
None None

2013-03-14 @ 11:27:52
Postat av: bea

När jag är ledig är han här med mig men jag jobbar

2013-03-14 @ 18:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0