Världens äckligaste dröm! :( :(

Jag drömde att de var sista dagen i skolan då jag ville ta med william till skolan för att vissa hur underbar han är . En kille som heter daniel följde med för att kunna ta hand om william när jag var på lektionen. Och min skola låg precis jämte en å . Mamma kommer för att hämta mig hon berättar vad som har hänt att dom hittat daniel död i ån och william har dom inte hittat än . Jag bryter ihop totalt . De blir massa möten med polis och skolan . Sen när vi går i trappen så ringer mammas telefon och då hör jag min älskling röst han är där någonstans bakom dörrana . Han börja skrika och skratta som han alltid gör när han ser någon han känner igen eller hör. sen vakna jah upp med en blöt kudde gud vad jag tjöt . Jag vill aldrig förlora dig william ! Jag älskar dig sjukt jäkla mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0