Dagen :)

Sov till halv ett idag , förstår inte hur jag kan va så trött som jag är ..
Ingen skola vart de, de är de värsta med den här snön att jag inte tar mig till skolan "/ men i morgon måste jag ditt för har viktigt möte imorgon! vart att äta lite "Frukost" med mamma och snacka om massa saker sen runt två drog jag upp en sväng till felicia och min prins! Typ bara "dör" när jag umgås med er ! Kärlek på er asså shit!
Sen vid fyra gick vi ner till tvätten sen så laga fellan mat och jag satt ock kolla på xD haha . Riktigt gott vart de! sen mys framför tvn med william sen drog jag hem och fyy satan va snö jag fick innan för kläderna och i ansiktet ! Blää & fyy!
När jag kom hem vart de mys framför "jul kalendern" med mamma och pappa, syrran och daniel :) Sen drog madde och jag och daniel och köpte massa filmer på statiol . såg halva filmen sen hoppa jag in i duschen sen bäddade rent sängen och kröp ner och myste till "one tree hill" tredje gången jag ser den serien:p haha nu blire att läsa lite sen sövaaaa ! Loveit!
Och jag bara älskkar mittt liiiiv !
Lyckklig tjejjj!


Felicia , madde och jag <3

<3

Så otroligt fina pojkar!
Anders & robert <3

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag sa ju att det skulle bli gott bara Robert som är kräsen :P hehe tack för hjälpen med tvätten <3

2012-12-12 @ 22:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0