Fuck

Du såg på mig att jag var så himla rädd för att du skulle lämna mig dan efter och du sa att det inte skulle bli så . Att du inte var sån som låg runt .
Och du trodde att jag trodde på de du sa men jag visste att du skulle svika mig en dag . Så jag låg med dig tänkte inte höra av mig mer . men tio min efter du dragit sa du att du sakna mig . Jag tänkte jag kanske har fel om den här killen han kanske är en bra kille ändå. Vi fortsatte smsa och du "planerade" massa saker . Sen en dag sluta du svara på mina sms .
Då tänkte jag om kan alla andra så kan jag också playa . Fuck kärlek fuck känslor fuck brustet hjärta !
Jag är ung kan göra vad jag vill jag är fri . Kärleken kan vänta .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0