Godnatt :)

En dag lär du ångra hur du betede dig mot mig , För en dag lär din dotter/son bli behandlat på exakt samma sätt och då lär du hata den personen exakt så som jag hatar dig

Hoppas inte denna natt blir lika jobbig som natten till idag . Usch Fick springa spy , mådde sjukt illa och jaa allt var skit och jobbigt .
Men men sånt man får ta (a)
Nu ligger jag och kollar på one tree hill bara 4 säsonger kvar sen kan jag enkligen börja kolla på gossip girl!
Längtar .
Får se vad som händer imorgon tjata på mamma och åka till stan . efter som jag växt ut alla mina klänningar så vill ha en ny eller 2 ;) Fyy satan så mycket jag älskar min mamma.
Hoppas mitt/mina barn kommer älska mig lika mycket <3
Godnatt Mina FINA läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0