<3

Har haft en riktigt bra dag idag!  Gick upp vid åtta tog på mig lite kläder och så sen drog jag till
 
skolan , där vart de att prata om gymnasium och massa! De fick mig att yänka om och nu blire plugg så in i helvete så jag kommer in på den linjen jag vill (omvårdnad) ! Och ett tips till er som ska börja nian : även hur jobbigt de är sköt skolan och plugga ! För jag gjorde de misstaget att sket i skolan . och de ångrar jag nu . För chansen att jag får börja gymnasium nästa år är väldigt liten men jag hoppas verkligen att jag kan plugga upp betygen! För jag vill ha en bra utbildning så jag kan köpa de jag vill ha och kunna försörja mina barn! Nu blire att sova en stund för imorgon blire skola! Fick även ett riktigt tråkigt besked idag att en fin vän till mig har lämnat jorden och just nu är i himlen. Hoppas du har de bra fina du! < 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0