Dagen!

Vaknade vid 11 gick upp tog på mig lite kläder gick ner och åt lite :) Kolla lite tv sen så gick jag upp drog på musiken på högsta volym oxh sminka mig sen drog jag upp till min fina vän felicia trevlans!Vi snacka lite skit sen dog hon lite bilder på mig :p Hehe . Sen vid fyra drog vi hem till mig åt lite mat!Mums!Sen så åkte vi lite a-traktor har alltid kul med dig gumman!Sen så drog vi hem trog på en film "ligg med mig" hette den helt värdelös film jävel!Haha . Sen drog jag hem prata lite med mamma och dom sem gick jag upp på rummet drog på musik på högsta volym sjung och grät! Men sen fick jag ett sms av en sötpöjk så du vart humöret på topp igen! Nu ligger jag i sängen och håller på att skratta ihjäl mig rolig pöjk den där!Nu blire film sen sova praktik imorgon och gud vad jag har saknat de!Älskar min praktik plats! Och han som jag"jobbar" med är så jävla trevlig! Fredag imorgon sååå jäävla niice!!!!! Puss på er mina fina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0