Tänk på de nästa gång

Dagen har varit awesome fått träffa min william idag <3 Så söt han var han ville verkligen inte att jag skulle gå hem de kändes "bra" för då vet jag att han saknat mig som jag saknat honom! <3 Älskar dig min lilla bäbis! Och jag blir så jävla förbannad på en viss person! För en kort sekund vågade jag hoppas på att du inte va en del av mitt liv längre , men som vanligt står du bakom ett hörn och bara väntar på att kunna förstöra för mig.
Jag känner hur humör stiger och snart spricker de! Jag HATAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET!
Men tänk på att jag kan förstöra dubbelt så jävla mycket för din din lilla nolla! Det har ni inte tänkt på va?.
fan så jävla förbannad jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0