Fredagar suger när man går på penicillin!!!

Varit en rätt så bra dag :) Mamms väkte mig runt halv tio gick upp tog på mig lite kläder sen drog vi till vimmerby för att hämta syrran sen hem igen :) Sen så tog ja de lungt gick upp och la mig och skulle se film men somna istället :p så vakna vid tre typ ;) SKÖNT! Va på kyrkogården idag och hälsa på fina marcus ! Guu saknaden är stor! Lilla vännen <3 Va uppe hoa teza en sväng på kvällen , Sen drog syrran och jag hem jag tog en dusch sen så drog vi på filmen "JAG SAKNAR DIG" gud vad jag älskar den filmen riktigt sorlig"/! Nu blire se en till film och hoppas på att inte behöva sova ensam inatt! Men lär nog bli så! Puss på er så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0