Fuck you

Allt känns bara så himla jobbigt mår inte alls bra och jag vet inte varför jag mår så här jävla dåligt! Så svårt att prata med någon om de!
Allt känns bara så tungt som att jag bär på 60 kilo sten ! Kanske är de för att jag känner mig ensam .. Jag vet varken ut eller in längre!
Och så jävla trött på killar som ska ljuga en rakt upp i fejat! Killar som egentligen skulle bete sig som vuxna men beter sig som snorvalpar på 13 år! Snälla väx upp med er! De är bara sorligt! Jag trodde på dina ord dum som jag va så l** ja med dig! uch! Blää fyy!
men va gör de om 100 år ? De betyde inget och kommer nog aldrig betyda något heller! Du är bara en NOLLA som alla andra boys lixom! Nu blire att slå lite i väggen gråta lite . Måste få ut min ilska! Sen blire film/sova :) Pösss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0