Halsfluss och lätt öroninflamation mitt liv suger!

Var borta på vårdcentralen idag för att hela jäkla halsen svullnat igen och skit ont i öronen och de va som jag trodde halsfluss och lätt öron inflammation! Så ska gå på penicillin i 10 dar så de är juh jäkligt kul , or noot! Så tycker synd om mammis som har hört mitt gnäll i 2dar!För fyy fan så känslig jag blir när jag har feber helt otroligt tjuter nästan för ingenting! Hehe . Ligger nu i sängen och lyssnar på musik och bara tänker på allt som varit och hur underbart lycklig jag varit fast inte tagit vara på tiden som varit! Känns så otroligt skönt att inte ha dig kvar. Jag fatta inte hur dum jag kunnat va . Jag tyckte om dig när du stack och trodde jag skulle tycka om dig lika mycket om du kom tillbaka men jag hade fel de var bara ren inbildning! Så nu släpper vi de skakar av oss alla problem och väntar på att falla! Nu blire film och sova! Febern börjar avta också ellerr de för att jag ätit 40 tabletter idag! Puss mina FINA läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0