Helgen (:

Varit en ganska bra helg fredagen mådde jag skit typ hela dagen och på kvällen bröt jag ihop totalt.. Lördagen vart riktigt lyckad satt och drack med fina personer trevlans vare! Sen så slutade de med att jag sov med felicia och de var bara för mysigt :D hehe . Idag har jag typ bara tagit de lungt hela dagen riktigt skönt  att bara ligga och glo framför tv:n med dom bästaste! Imorgon är de skola igen trååkigt! Men ska försöka att gå hela veckan .  Nu blire att dra på en film och sen försöka sova men kommer nog inte gå så bra eftersom jag mår pissdåligt! Kärlek är aldrig enkelt men jag är trött på att bara bli sårad och att killar tror att jag är en fucking leksak! 
Men tur att jag har min felicia som jag kan prata med  och som alltid ställer upp för mig! Älskar dig! Nu ska jag kolla lite på filmen för den verkar vara rätt bra!Godnat fina läsare! 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sviker dig inte gumman <3
Du kan prata om vad du vill till mig det du säger stannar hos mig! <3 och det vet du !

Svar: Ja vet bby! <3 Du är min trygghet!
Älskar dig <3
None None

2012-10-15 @ 11:50:18
URL: http://Feliciajonhanssonsliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0