Mitt liv som popstjärna ;)

Varit en underbar dag med mina käraste robert willam och felicia :) Åkt a-traktor med felicia i 2 & en halv timme och pratat om gamla minnen och massa underbart! Fyy fan vad jag älskar att umgås med dig du gör mina dagar enkla! Har även skrattat i 1 timme nu med min käraste! Nu ligger jag i soffan och ska se på " mitt liv som popstjärna" Underbar film! Länge sen jag såg den :p Klockan är ställd på 7.00 gäsp* blir att lämna william på dagis runt åtta då får jag lite ensam till med felicia :D Och snart är lovet slut också då blir de att plugga så in i helvete! Och jag ska klarat! Ge mig lördag så jag kan få festa med dom underbaraste personerna ! Fan vad kul jag ska ha i helgen! Lixom felicia och jag är juh dom bästa party pinglorna :D Hah naevars men typ ! Pöss på er alla så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0