Söndag eller något !

Varit en så rätt ok dag :) Vaknade vid tio / halv elva :) låg kvar en stund i sängen sms kolla fb och insta! Sen gick jag upp och snacka lite med mamma och dom :) sen åkte jag och mamma och köpte frukost till lilla mig (a)
Gick upp kolla lite en film men höll på att somna så kolla film med daniel och madde istället! Myys! sen spela jag bingolotto med mamma och lillebror vann inte ett skit! Buhu :(
Sen myys med syster resten av kvällen! <3 Love you! Och på onsdag blir de förhoppningsvis att träffa en vän jag inte träffat på sjukt länge! Ska bli riktigt kul! Men nu blire att slå lite i en vägg och få ut lite ilska sen sova! Sov sött allihop så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0