jävlar vad ont

Har nog aldrig haft så jävla ont som jag hade imorse..
Kunde knappt gå till toan så fick gå o sätta mig o försöka andas bort smärtan. O blödde gjorde jag ..
Men tog en tablett så vart de lite bättre .. Så felicia jag o jonas rasmus drog till stan!
O william följde med hans farmor o farfar o faster o kolla på traktorer som han älskar så mycket!
Sen när vi kom hem försökte vi koppla in slutsteget men de ville inte funka så vi gav fan i de! O fick in o prata skit med mor & dom!
Sen städa jag mitt rum o bädda rent sängen! Haha
Sen mys med familjen till lets dance!
Mysssigt så in i Helvete!
Sen film mys med syrran o grabbarna! Kollade på sinister (Värdelös jävla fucking skit film) Men jävligt läskig!!
Nu ligger jag i sängen o kollar barn film med lillebror!
O Har fruktansvärt ont i magen o blödder gör jag igen..
Fan va ont de gör i min stackars mage!
Nu ska jag sova!

Min söta prins kom o försökte få mig glad när jag satt o hade så ont. <3
Love you!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0