Bara sååå jävla awesome . diss till min häst

Känner mig som en helt ny person och jag älskart! Fick i fredags höra flera saker om min kropp , typ att jag hade mindre tuttar en annan tjej klart jag har de finns flera tusen som har större än mig . Och de finns flera tusen som har mindre än mig .
Jag är riktigt jävla nöjd över min kropp ska du veta! För min kropp är faktiskt sjukt vacker och de har jag fått höra mycket .
Jag har kanske inte så stora bröst men jag har en jävligt fin röv jag älskar! Och jag många gånger tvekat på min kropp , Men nej inte längre!
Ni kan säga hur mycket ni vill om mitt utseende och min kropp så länge jag är nöjd kan ni aldrig sänka mig till botten!
Jag skulle kunna säga hur mycket dom helst om dig , fast de tänker jag inte göra för jag är inte lika svag som måste klaga på någon annan för att känna mig bättre själv!
Jag föddes inte för att du skulle bli nöjd , så lilla pojken klaga på :)
Puss på din rumpa vettja!
Min häst du vet! Haha!!
Åhh fyyfan så jäkla full jag var i lördags shit asså :p Men gjorde inget jag ångra iallafall! Tror nästan de är första gången jag låg med någon jag inte ångrar ! Haha eller låg jag ens med någon vem vet? Hahahaha nu har ni något att va nyfikna över .
Fast de behöver ni inte va för jag täcka rätt tidigt ! Haha
Hahahaha nae nu blire mys med lillebröderna . Awesome :) och imorgon blire att dra till farmor & farfar och ditt ska även mormor & morfar! Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0