Feb. 02, 2013

Mår inte alls bra idag , känner mig så ensam så liten och så vilsen.
Vet inte riktigt varför ..
Kanske äre för att alla gamla vänner börjar gymnasium , och jag är fast i denna jävla håla! Kanske äre för att alla andra verkar vara så glada och kära . Kanske äre för att alla andra har en bebis . Kanske äre för att jag saknar så mycket . Massa gamla minnen har kommit upp gamla sms och bilder. Kanske äre för att jag har svårt att glömma det som hänt .
Jag vet inte vad jag mår dåligt över och de gör bara allt så mycket jävla värre! Kanske äre för att de finns två fittor jag hatar så jävla mycket och som aldrig låter mig va i fred.
Kanske äre för att två av mina bästavänner bor så långt ifrån mig.
Kanske äre för att jag valt så dåliga val typ personen som tog min oskuld , dom två gångerna jag åkt polis bil. Att första fyllan var för tidig? att första gången jag hade sex var för tidigt? Att jag fick känna på kärlek för tidigt?
Att inte någon rikigt förstått hur ont de gjorde när jag blev sårad .
Att inte rikigt någon förstog mig .
Önska jag bara fick träffa mina fina i himlen ta en kall öl snacka skit och bara älska att få va med dom en sista gång innan de är min tur att flytta upp dit!
Saknaden är otroligt stor efter er! <3
Marcus , tomas , simon , eriq! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0