Feb. 05, 2013

Skulle gått till skola idag men så blev de inte , har inte lust att prata med en kärring om hur jag mår åh bla bla bla .. Så blev sovmorgon sen umgås med syrran och mamma , sen drog jag upp till fellan snacka skit och myste med william och hjälpte till med tvätten! Trevlans.
Sen vart de mys med familjen igen till farmen. Och gud vad erik är snygg!
Sen film mys med daniel och madde (: Alltid roligt att umgås med er!
Nu ligger jag i sängen och är nervös inför imorgon , ska göra nationellt prov hoppas de går bra även att jag inte gått så mycket i skolan . fett nervös iallafall.
Blir att se film sen sova så man orkar upp imorgon!
Hoppas helgen blir bra !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0