Feb. 07, 2013

Gick upp vid sju för att väcka lillebröderna , Försökte somna om men gick ej så följde med mamma och lämna skrutt ungarna! Sen drog jag upp till felicia och älskling och myste lite och åt frukost :)
Kolla även en skit bra film med fellan ! Helt awesome! Massa mer mys med mina bästa! Sen vid halv fem drog fellan och jag åh sola !
Så nu är man lite brun ;)
Och idag åkte min älskling till mormor och morfar kommer sakna ihjäl mig :( <3
Vart lite mys med familjen till farmen och "roliga klipp" :)
Nu ligger jag i sängen och kollar film
imorgon blire skolan och göra nationella prov *blää* men något positivt är att de är fredag imorgon!!! :D :D :D Och ja då ska jag göra det jag gör bäst bli skit full och däcka i någon snygg jävla killes säng ;)
*HAHAHHA*
Nu blire kolla film sen sova ! <3
Godnatt


Min knäppgök åt majs och kräm!
Haha blää men han tyckte de va skit gott ! :D love you lite väl mycket"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0