Feb. 10, 2013

Rätt så chill helg mys med familjen:)
Igår vart de film mys med vera trevligt trevligt, hjälpte pappa på vinden och snickra och städade längtar tills jag får mitt stora badrum med bubbelpool och massa speglar!
;D kommer bli fett nice och ett stort rum med bar och skit :D
Sen på natten vaknade jag och spydde som en kalv , så nu var de min tur och åka på spysjukan!
Blä , och de värsta jag vet är att spy när jag är ensam tycker de är riktigt jobbigt! Haha :p Stackar mig buuh!
Idag har jag bara umgåts med min vackra familj hyrt film och ätit gott!
Får se om de blir skola imorgon eller inte får se hur jag mår!
Och idag fick jag träffa min älskling som också blivit sjuk stackars unge :(
Fick även ett riktigt tråkigt sms nu på kvällen , men hoppas över hela mitt hjärta att du mår bra , så vi kan hoppa i sängen och busa snart igen!
Nu blire film och sen sova tror jag <3
Känns också skönt och veta att du inte är sur eller något på mig , men är så otroligt rädd för åh skriva fel saker duvet vem du är!

Lite häftig bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0