Feb. 14, 2013

Har varit dålig på och blogga ja vet .
Men inte haft ork eller tid .
Igår vart de mys med william och bror och felicia på kvällen (:
Sen när jag kom hen kom tanja hit vi snacka lite skit kolla lite film sen sov :) Sen vart se skolan idag en sväng och fattar inte vad dom tänker med de är juh nästan hela mitt liv som svävar i deras händer .
Bröt ihop totalt i skolan för lite skit , sen tror jag de har med att de är 3 år sen en riktigt underbar och älskad vän lämnade oss! Och saknaden är otroligt stor , förstår fortfarande inte vart åren tagit vägen! Miss you <3
Idag på kvällen vart de chill prat med tanga o rasse . Sen träffa vi lill andreas och drog upp till donken och käka och åkte runt åh kasta hamburgare på folk ! Haha grabbarna gjorde min kväll.
Länge sen man träffa lillen nu :)
Så de var riktigt roligt .
Fick även en fråga av en person , som jag inte kunde svara på .
Men här haru mitt svar : Så länge du inte gör de för han duvet vem . eller försöker ta mitt allt i från mig så skulle ja kunna va din v .
Men jag hoppas inte du tänker göra de! Och isåfall är du rätt så korkad!
Nae nu ska jag kolla på film med min fina som ligger brevid! Sen sova så in i helvete! Godnatt

Va snäll och baka semlor
t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0