Feb. 20, 2013

Även hur fel det är , känns de så bra. Bara tanken på det får mig att rysa!
Och att för en gångs skull fick jag bestämma reglerna!
Var hos farfar o farmor en sväng idag mys! Synd att inte mormor o morfar kunde komma bara!
Men finns förhoppningsvis fler gånger <3
Åh sen vid fyra så drog fellan och jag o sola skönt och nice åh se resultat! :D De går sakta men säkert! ;)
Sen mys med familjen , sen film med daniel och madde!
Sen ännu mer mys med min fina emil !
Nu ligger pojken åh sover och jag tänkte också slagga ett tag :)
Blir stan imorgon :)
Måste hitta ett snyggt fest linne till lördag då de blir att åka med martin.robert.fellan,danne,johan,vera,tanja åh bowla åh fira madde :) Sen röjfest!bree! Nae nu ska ja mysa med pojk åh sova :)
Godnatr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0