Feb. 25, 2013

Ligger i sängen och kan inte sova så tankarna flyger iväg.
Tänker på tiden med dig och jag saknar de faktiskt rätt så mycket .
Jag saknar inte just dig bara stunderna jag hade med dig!
Jag vet att jag gör många besvikna när jag säger de.
Men jag kan nog aldrig sluta sakna "oss" .
Så många tårar , så många sår på mina armar.
Jag vill verkligen inte ha dig tillbaka på några sätt , men alla har vi väl rätt o sakna?
Men men och ni har inte en aning om vem jag menar.
Får även se om de blir någon skola imorgon eller om man ska låna william en hel dag? Saknade älskade pojk <3 Jag är så lycklig över att ha dig min fina <3 Och jag hoppas ALLA får uppleva denna känsla !
Nae nu blire nog något mer avsnitt av gossip girl o ett glas coca-cola sen sova <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0