Feb. 27, 2013

Rätt så skaplig dag :)
Skulle gått upp tidigt men de gick visst inte så bra! :)
Men men!
Vid kvart över fyra kom william så då tog vid vagnen och gick och köpte födelsedagspresent till william farmor :D Köpte två rosor och två fina ljus lycktor :) Åh william tyckte de var jätte kul o ge blommorna och ett brev william och jag skrivit till mor min! Åh hon vart jätte glad! :D <3 Finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag älskar min mor<3
Och bara tanken på att du inte kommer finnas här för mig för alltid gör mig så fruktansvärt ledsen!
För utan min mor är jag inget! <3
Jag älskar dig nu och för alltid!
Och jag kommer bara älska att mitt barn kommer få ha dig som mormor !
Och när jag blundar kan jag se hur ni busar och leker för fullt!
Och du kommer bli så himla älskad<3
Tack för att du finns <3
Du har sagt att gud gav dig en ängel , Fast att de var gud som gav mig en ängel <3
Har även idag hjälpt pappis och lägga nytt golv i mitt sovrum så bara en sista bräda och lister sen är de klart! Du är också underbar pappis!
Nu ligger jag i soffan eftersom min säng står på vinden! :p Haha
Tur att jag har en rätt så skön soffa ändå ;) Haha
Nu blire 2 avsnitt gossip girl , sen måste jag försöka sova ! Upp tidigt imorgon o hjälpa mor! Sen till mina två fina <3 Puss på er









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0