Feb. 27, 2013

Kan juh säga att denna dag inte blev som planerat , Tror jag vaknade vid 10 i 4 !! Så hela jäkla dagen förstörd!
Men gick ner och åt lite myste med mor och sis!
Sen lite prat o skoj med jonas o lillebröderna . Sen åkte vi och hämta lite ved åh så :)
Sen tog jag de bah lungt :)
Sen tv mys till farmen med daniel o familj! Baka även en skit god kladd-kaka! :D Jag är bäst på att baka de asså! :D Sen kolla jag lite på bygglov men vart rastlös så gick upp åh la mig i sängen och glodde på gossip girl åh smsa med fina pojkar!
Synd att jag måste upp tidigt imorgon annars hade jag inte legat här iallafall! ;)
Och idag fyller min underbara mamma år ! STORT GRATTIS TILL DIG ! :D <3
Jag älskar dig så mycket!
Och jag tycker verkligen inte om att du blir äldre . Jag vill juh ha min kära mor för alltid juh <3
Jag älskar dig <3
Känner mig lite dålig för har inte köpt något än , för finns juh inget roligt att köpa i lilla kisa juh!
Mest av allt önskar jag att jag kunde bjuda hela familjen på en utlandsresa!
Menmen de kommer när jag blir RIK! :D <3
Nu ska jag gå ner åh borsta tänderna sen sova tror jag :)



Det var de där som var speciellt
Men som försvann lika fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0