Jaja

Jo men en rätt så okey lördag ändå.
Fått umgås med min fina vän veronica! Och med henne har man då fan aldrig tråkigt! Var hos martin en sväng men både vera och jah höll på att somna . så vi åkte ner till kyrkogården och hälsa på eriq och marcus och tomas! Saknar er !
Sen åkte vi en sväng på kisa sen körde hon hem mig . Hade hoppas på att få krama och mysa med min fina mamma men hon hade gått och lagt sig .. :( <3
Så jag drog på one tree hill och tände ljus och kröp ner i sängen!
Nu ligger jag och funderar på allt mellan himmel och jord!
Och jag är så otroligt trött på ditt betende så nu skiter jag i dig ..
För varför ska jag lägga ner enerigi på dig när du aldrig ställer upp . aja .
Life goes on lixom!
Ska försöka hitta på något roligit imorgon sen äre dax för skola igen. tråk tråk .
Men ska bli awesome att träffa min otroligt sköna lärare stefan! Haha
vilken kille asså helt crazy är han!
Ska bli skönt att snart sluta nian .
Men världens sämsta betyg dock!
Så ni som börjar nian .
Plugga och sköt er för fan!
För jag ångrar att jag inte gjorde de!!!
Men men .
Tror jag dyngnar inatt .
Och ja jag har alltid varit svag för dig och de är jag fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0