Jan. 24, 2013

Trött tjej (: Vaknade vid 6 typ drog på ett avsnitt gossip girl och myste lite :) Sen vid halv åtta gick jag upp och snacka lite med morsan och spela monopol :) Sen drog mamma och jag till morfar och mormor en sväng och fika och beställde smink :)
Haha min morfar är bara för awesome samma humor som mig och tänker lika dant som mig misstolkar allt folk säger till snusk!
Ni är underbara <3
Sen hämta vi madde åkte hem och åt lite (: Såg en film (step up - revolution ) Riktigt bra :) Nu ligger jag i soffan och kollar film med lillebröderna (: Mys!
Hoppas min älskling kommer hit snart så vi kan åka pulka och jag får skratta åt min underbar som larvar sig när han åker :) Hihi vet inte vad jag skulle göra utan den pojken asså! Min fina W <3
Måste skaffa mig en egen bebis (:
Gör ett inlägg lite senare om jag orkar (: Somnat runt tio varje dag kan juh börja undra om jag är riktigt sjuk ! hahahha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0