När mitt liv brister blundar du då

Jag startade denna blogg för att kunna skiva om mina tankar och mina känslor och så klart om hur mina dagar har varit. Och jag har skrivit om hur mina dagar har varit och ibland om mina tankar . Men vissa saker vill jag få ut men jag kan ej för att helt fel personer läser . (vissa) Sånna som jag inte vill ska veta ett skit om mitt liv , Sånna som har fått mig att må som jag mår idag . Såna personer som fått mig att misslyckas med så mycket saker i livet . Och ni alla behöver inte ta åt er för jag tror ni fattar om de är till er .
Och jag är så jävla förbannad på mig själv hur kunde jag låtsas som jag inte såg när mitt liv föll sönder .
Och hur kunde jag inte se att du utnyttja mig under dom åren .
Hade jag bara förstått direkt hade jag aldrig mått som jag mår idag .
Och jag är så otroligt ledsen på mig själv hur jag kunde låta dig förstöra för mig på alla sätt & vis!
Och varför skulle ni förstöra när jag enkligen hittat en kille som gjorde mig glad igen . .
Det finns så otroligt jävla många frågor utan svar ..



Kommentarer
Postat av: Linus Shaw

Så jävla snygg du är :)

Svar: Hihi ;)
None None

2013-02-22 @ 03:43:59
URL: http://satan.com
Postat av: Linus Shaw

O jävligt sexig glömde jag o skriva ;)

2013-02-23 @ 02:41:11
URL: http://satan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0