Mar. 05, 2013

Gick upp lite innan elva för att följa med mor till tippen o slänga massa skit! så drog på mig lite kläder o gick ner vet i helvete hur jag såg ut , smink under ögonen o risigt hår!
Men va gör de om hundra år finns ändå knappt några snyggingar i kisa eller jo men han har jag redan så ;)
Haha! Sen så lite mys med mammis sen va vi o pantade o handlade sen börja vi lite smått med maten runt halv tre!Skit gott vart de jag äger på att göra mat asså! Så himla bäst är jag! Sen har jag stor städat rummet putsatfönstrerna och dammsugit soffan åh golv och sedan torkat golven :) Så gjort mycket bra idaf!
Sen pratat skit med tanga trevligt :)
sen övningskört med fellan mamma o bror också riktigt trevligt!
Sen mys till farmer med mor ,far o lille bröderna o sis o jonas:)
Nu ligger jag i sängen å myser :)
Är skit trött!
Men vi hörs i morgon!


Ohhja ligga med ditt ex , ohhja!

Kommentarer
Postat av: Linus Shaw

Riktigt fin är du ^^

2013-03-06 @ 17:54:26
URL: http://satan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0