Mar. 06, 2013

Haft en underbar dag med min william o även kev !
Så har vart full rulle på de hela dagen fast jag är ändå inte så trött?
Va de förut under dagen men inte längre!
Så nu ligger jag i sängen iallafall , Fast har ingen lust att ligga här för mår skit dåligt!
Allt känns bara fucking jävla skit!
O de känns så svårt att jag inte kan visa att jag bryr mig även att jag gör de , Jag kan inte ta upp telefonen o skicka ett sms!
Vet inte varför jag mår så dåligt nu för?
Åhh jag blir fan snart helt tokig på mina jävla känslor går snart o lägger in mig på ett psykhem elle någe!
Naevars så allvarligt äre inte men!
Trött på att aldrig kunna må bra en hel vecka alltid något jag ska må dåligt över!
Och jag förstår inte varför?!
Lixom massa frågor utan svar!
Blir så sur på mig själv när jag mår så här!
Åh tårarna bara rinner ner för kinden!
Förstår inte vart på vägen allt vart så jävla svårt!
Aja jag orkar inte!
Godnatt!
O förlåt för ett tråkigt inlägg !!!!

Kommentarer
Postat av: L

Hej Michaela! Jag har läst din blogg ett par gånger. Emellanåt får jag känslan av att du kan behöva ett stöd från någon utomstående, som inte känner dig sen tidigare. Om du vill så kan jag räcka ut en hand. Du känner inte mig alls, men vi bor på samma ort.
Jag kan vara ett stöd när du behöver hjälp med studier, eller bara vad som helst.
Har du ingen lust med detta överhuvudtaget, så meddela mig det här. Annars kan du maila mig så får du mina riktiga kontaktuppgifter. /L

2013-03-07 @ 18:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0