Mar. 06, 2013

Jag älskar er så himla mycket , De finns inget finare är er!
Jag skulle inte klara mig en sekund utan er! Ni är dom som jag älskar mest på denna planet!
Och jag tror inte ni förstår hur mycket ni verkligen betyder för mig!
För jag förstår knappt själv hur man kan älska någon så mycket!
Tack för att ni finns <3
Jag älskar er <3
Lämna mig aldrig!




Tack mamma för att du alltid finns där för mig o stöttar mig när allt känns skit ! Och för att du älskar mig lika mycket även att jag ibland gör fel! Love you!

Tack william för att du bara finns här och gör mina dagar lättare !
Du gör allt så himla mycket enklare!
Tack för att du bara är du <3
Love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0