Mar. 08, 2013

Vart visst ett sånt där tråkigt inlägg igår och jag gjorde inte saken bättre genom att kolla på "jockiboi" avsnitten när han berättar om sin sjuka uppväxt så låg o tjöt ännu mer! Förstår inte hur han kunnat va så stark o fortarande står kvar på denna jord! Stackars liten pojke säger jag bara! Vill bara krama sönder honom!Sjukt stark äru! <3
Kärlek på dig <3
------------------------------------
Vaknade av att mamma skickade o fråga om jag skulle med o handla så gick upp tog på mig lite kläder sen åkte vi direkt! Sen gjorde lite annat!
Sen vid 20 i två hämta vi min underbara lillebror emil sen åkte vi o hämta lite ved , sen körde jag bilen lite sjukt äckligt när bilen bara glider och att de inte går och stanna!
Men kung som man är klarar man ut de ändå! Sååå nu vill jag fan bli 16!!
Så jag kan få ut o köra på dom riktiga vägarna!
Men får vänta några månader till"/
Suck!
Ligger i sängen o har kollat pånfråga olle och sofias änglar !
Och nu är jag sjukt trött!
Imorgon blire försöka gå upp vid åtta för vid nio kommer fellan o hämtar mig så ska vi ut på hemliga uppdrag;) Hahahhaha!
Nae nu orkar jag inte skriva mer !
Puss på mina fina läsare!


Du kommer för alltid vara min första men du kommer aldrig bli min sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0