Mar. 11, 2013

Ännu en lyckad helg! :D
fredagen vart de chill i garaget sen lite "fest" :D
Och åkte atraktor med felicia kul som fan har vi när vi är ute o åker!
Lördagen kom tanja ner så vi gick en sväng med barnen william o lulle!
Sen på kvällen så var vi hos martin en sväng där var även tobbe o billy så vi kolla på massa roliga klipp o garva ohjäl oss o drack öl!
Sen vart tanja trött så vi drog hem o jag ringde vera o fråga om vi skulle gå en sväng men i stället hamnade jag o verra på fest med massa grabbar! Hade skit kul , har nog inte haft så kul på länge .Sen vart klockan 4 o då börja folk dra sig fast de gjorde inget för då vart de bara roligare ! Så snacka skit med vera o dom UNDERBARA grabbarna o hade skit kul när folk retade en viss person! Men gud så underbar han kan va riktigt charmig även att jag vill strypa dig ibland xD haha!
Tror klockan nästan var sex när vi gick därifrån . Och gud vad folk kan bli annorlunda när vissa inte är i närheten! Va sån underbar pojke jämt istället vet ja! :D
Och sen satt juh en viss sexig jävel o tjata ut en jävla turk låt med brudar som dansar med röven antar att han inte fått sig något på länge ;) tror han va lite väl överkåt haha
Går juh inte ha tråkigt med er!
Eller jag har iallafall inte haft tråkigt med er någon gång!
Så tack för en underbar lördag n.o.p.m.t och ni andra!
Ni är så underbara pojkar!
Nu blire att sova och drömma mig bort till världen då jag får va din för alltid o inte bara ibland!
Puss på dig "min" fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0