Mar. 12, 2013

Ingen bra dag igår sov bort precis hela dagen så han inte med så mycket igår men va o hämta ved med mor och körde även bilen då mamma börja skrika att de stog älgar vid kanten så jah vart livrädd ! haha så vi stog o kolla på tre stora jävla älgar som även glodde på oss ! Hahhahaha!
Sen på kvällen kom vera så vi satt o prata om helgen som varit o även om våra planer hahahahhaha!
Vilket ni inte kommer få veta va de är för något ! Haha
Sen åkte vi en sväng sen drog jag hem o skulle ta en cigg med syrran fast vart ett par cigg så klockan vart två när jag gick o la mig!
Kollade då på "nattbuss 807" så himla jävla bra film asså! haha
Sen somna jah som en stock o drömmde underbara drömmar!
Sen väckde mamma mig vid lite innan nio och fråga om jag kunde förlja med till horn o städa så var bara gå upp sen åkte vi!
Skönt med lite ensam tid med min kära mor!
Sen när vi kom till kisa igen städa vi även "posten" Sen hem o duscha sen kom vera så vi drack kaffe o rökte o prata massa skit! :D
Nu sitter jag i soffan o glor på tv:n o skriver här! haha
Funderar på att göra ett sånt där "bloggtest" med massa frågor!
tror jag gör de !
Puss så länge









Sötaste paret ever !!
Daniel o madde!

Kommentarer
Postat av: Linus shaw

Gillar dom 2 första bilderna starkt ;) <3

2013-03-12 @ 18:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0